En ny vecka

Hej!
Nu är det en ny vecka med nya tag! Igår skrev jag inget inlägg inte i lördags häller. Det beror på att jag hade fullt upp. I lördags pluggade jag för fullt och kollade på Melodifestivalen. (som jag blev väldigt besviken på). Igår var jag på en gymnastiktävling i Trollhättan.  Det gick superbra! Mitt lag kom 3:a av 9 lag! Vi fick runt 48 poängtotalt . (Man räknar ihop tumbling, trampet och fristående). Inte mer om det…
 
Måndag, tisdag och onsdag måste jag råplugga till ett No prov som jag har på torsdag. Provet är på organisk kemi. Jag säger bara ett ord om det. tråkigt! Jag har aldrig varit ett fan av No/kemi. Kommer häller aldrig att bli. 
 
Det var allt för mig! Ska dra mig bort till hemkunskapen, BYE BABES!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0