God natt

Hej bloggisen!
Idag har det varit en kort och rolig dag. Jag slutade skolan idag kl:12.00 för igår hade vi en skoldans och därför fick man sluta tidigare. När jag kom hem från skolan chillade jag, såg på film och städade. Både kaninburen och mitt egna rum. Det gick faktist snabbare än vanligt. Efter "storstädningen" hade jag handboll. Träningen höll på i en och en halv timme1 Och slutade kl:19.00. Efter träningen har jag ätit, sett klart på en film, duschat, hämtat kläder till imorgon osv. Just det… Det är kabaré imorgon. Yes, vad kul det kommer att bli. Dans hela dagen. Det kan inte bli bättre!
Det blev en snabb sammanfattning av min dag idag. Hoppas aär du kikar förbi här imorgon eller så mycket som du kan och har tid för dig. Nu har jag inte så mycket mer att säga, bara en liten sak. GOD NATT!
(Rolig bild som jag hittade idag på fejan)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0