Välkomna till min blogg!

 
Hej och välkommna till min nya blogg!
Jag tänkte börja med att presentera mig... 
 
Tja!
Det är jag som är Kristina. Jag är en tjej på 14 år. På min fritid rider jag. Det har jag gjort sedan jag var 5. I love it! Jag tränar också gymnastik och det har jag också gjort sedan jag var liten. Fortfarande lika roligt! Jag håller också på med handboll. Hanbollen är jätte rolig. Som alla mina andra sporter. På sommrarna spelar jag mycket golf med min mamma och 2 brorsor. Ja, jag vet att jag håller på med mycket. Jag tränar faktist inte hela tiden. När jag får tid över är jag med mina kompisar. (de bästa) eller så hittar du mig vid ett ritblock eller bakom en kara ute i det fria. Det här var min beskrivning av mig. Jag hoppas att du kikar förbi på min NYA blogg!
 
PS.HAPPY NEW 2014! Ds
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0