En vanlig söndag

Hej goingar!
Nu har jag precis kommit hem från en hel timme i kyrkan med mina kompisar. I sommar ska vi konfirmera oss och måste därför gå på tio gudstjänster. Idag var det min fjärde. Nu har jag bara sex stycken kvar. Jag länktar verkligen till jag är klar med alla gudstjänster. Det är något av det tråkigaste jag vet. Om inte jag var tvungen att gå i kyrkan skulle jag ha haft en gymnastikträning som såklart är mycket roligare. Om man har satt sig i skiten får man ta sig ur den. Nej jag skämtade bara...
 
 
Om en stund ska jag och min mamma åka till Överby och handla. Jag måste köpa en ny väska. Mina väskor går sönder hela tiden. Jag vet inte vad det beror på. De går bara sönder, en efter en. Förutom att köpa väska ska jag kolla på ett par Palladium. Jag har inte bestämt vilken färg jag ska ha än. Det blir svart, beige eller jeans färgade. Vi får se när vi kommer in i butiken. 
Skriver mer sen. PUSS OCH HEJ!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0