Katniss fläta

Hej goingar!
Nu ska jag visa hur man gör den otroliga Katniss flätan. Den är ganska krånglig att göra själv. Jag vet för jag har provat. Så om du haar någon slaggs hjälp med att göra flätan skulle det vara toppen! Bilden nedan är en bild på mig när min kompis Hanna gjorde en Katniss fläta i vintras. Jag älskar flätan och måste öva tills jag kan göra en sådan själv. Nu önskar jag er lycka till och hoppas att det bli en så bra fläta så möjligt!
OBS!
Flätan som jag har på bilden är en utbakad fläta. Det spelar ingen roll om du vill ha en inbakad eller en utbakad fläta. Ps. Om du vill göra som orginalet gör du såklart en inbakad fläta. Ds
 
Om du behöver hjälp kan du kolla på videon nedan.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0